تامین عمده کشمش آفتابی کاشمر

کشمش آفتابی کاشمر از جمله معروف ترین کشمش های تولید شده در استان خراسان شمالی است که در بازار داخلی فروش خوبی داشته و در انواع کشمش سبز و یا زرد قلمی به فروش می رسد. برای تامین عمده کشمش درجه یک، می توان به مراکز پخش مجاز محصولات خوراکی که دارای مجوز فعالیت در این حوزه هستند مراجعه کرد.

تامین عمده کشمش آفتابی کاشمر

کالری انواع کشمش آفتابی صد گرمی

کالری انواع کشمش آفتابی صد گرمی کشمش آفتابی از نمونه های طبیعی و محبوب کشمش در بازار است. این محصول همانطور که از نامش پیداست زیر تابش نور آفتاب خشک شده و از تیزاب برای این منظور استفاده نشده است. کشمش آفتابی صد گرمی محصولی در ابعاد خانگی است که مشتری می تواند برای مصارف پخت و پز هم از آن استفاده کند.

باوجود اینکه معمولا خواص میوه تازه زمانیکه خشک شود هم به قوت خود باقی می ماند، اما کالری کشمش بیشتر از انگور تازه است. البته استفاده از ارقام مختلف انگور موجب تولید کشمش در رنگ و کالری های متفاوتی خواهد شد. اما در مجموع همگی دارای قند و کالری بالاتری نسبت به میوه اصلی هستند.

کشمش آفتابی دارای چربی کم و ناچیز، در مقابل پروتئین بالای آن است. همین موضوع کمک می کند انرژی مورد نیاز سلول ها به خوبی تامین شده و فرد پس از خوردن کشمش قدرت و انرژی کافی برای انجام امور روزانه را داشته باشد. ممکن است مصرف کشمش تا حدی موجب اضافه وزن شود، بنابر این باید در خوردن آن مانند هر ماده خوراکی دیگری،جانب تعادل را رعایت کرد.

ورزشکاران و افرادیکه فعالیت بدنی بالایی دارند، می توانند برای تامین کالری مورد نیاز روزانه خود از کشمش استفاده کنند. کشمش سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر فراوان است. برای تقویت حافظه و کمک به درمان کم خونی بسیار مفید واقع می شود. کشمش به تنظیم قند خون هم کمک کرده و فیبر موجود در آن یک ملین طبیعی به حساب می آید.

قیمت کلی کشمش آفتابی کاشمر

قیمت کلی کشمش آفتابی کاشمر قیمت کلی کشمش اعلا کاشمر برحسب حجم فروش و نوع انگوری که به عنوان ماده اولیه از آن استفاده شده، محاسبه خواهد شد. قیمت این محصول در فصل هایی از سال که موعد برداشت انگور از تاکستان های شهرهای مختلف کشور فرا می رسد، ارزان تر خواهد بود.

می توان با خرید مستقیم کشمش آفتابی کاشمر از تولیدکنندگان اصلی و یا شرکت های پخش کننده، محصولی با کیفیت بالا را در حجم عمده و با قیمتی ارزان تر تهیه کرد. این محصول درصورت فرآوری و دستچین شدن بطوریکه دیگر چوب یا دیگر ضایعات همراه آن نباشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

با بسته بندی مناسب، استاندارد و زیبای کشمش کاشمر می توان به فروش جزئی آن در سطح فروشگاه های مطرح استان یا شهر پرداخت. محصول درجه یک و اعلا قابلیت صادرات خواهد داشت و با ارسال به دیگر نقاط جهان علاوه بر معرفی محصولات طبیعی و ارگانیک تولید شده در ایران، فرصت مناسبی برای سوددهی بیشتر تولیدکنندگان هم بوجود می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما