تولید عمده کشمش آفتابی ضایعاتی

کارخانه تولید کشمش آفتابی ضایعاتی، این محصولات را با دستگاههای صنعتی و بدون دخالت هیچ نیروی انسانی تولید می‌کند و این محصولات کاملا به صورت ارگانیک و بهداشتی تهیه می‌شود. کشمش آفتابی هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده ندارد و سرشار از خاصیت و ویتامین است و باعث رشد کودک شما خواهد شد. برای خرید انواع محصولات میتوانید از سایت ما آن را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

تولید عمده کشمش آفتابی ضایعاتی

ارزش غذایی انواع کشمش تازه

ارزش غذایی انواع کشمش تازه

انواع مختلف فرآورده های میوه انگور را وقتی بررسی می کنیم متوجه بارزترین آنها یعنی کشمش می شویم که با وجود نمونه های مختلف انگور می توان با تنوع زیادی این محصولات را خریداری نمود. انواع کشمش تازه به عنوان یک میان وعده عالی مورد توجه قرار می گیرد، زیرا به خوبی می تواند انرژی مورد نیاز بدن ما را تامین کند.

لازم است بدانید که ارزش غذایی انواع کشمش تازه بسیار عالی می باشد و همین موارد سبب می شوند تا این محصولات را برای درمان بیماری ها تجویز کرد. ارزش غذایی ۱۰۰ گرم این میوه خشک شده دارای ۲۹۵ کالری می باشد. ترکیبات ۱۰۰ گرم عبارتند از: • پتاسیم به مقدار ۲۳ درصد • کربوهیدارت ۲۶ درصد • ویتامین ث ۹ درصد • منیزیم ۷ درصد • ویتامین ب ۱۲ به مقدار ۱۰ درصد • فیبر موجود در این میوه ۲۸ درصد • پروتئین ۵ درصد.

کشمش زرد قلمی را تولید کننده به صورت بسته بندی در می آورد تا خریداران با اطمینان بیشتری تهیه کنند. خرید کشمش زرد به صورت عمده می باشد و مشتریان می توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.

عرضه عمده کشمش آفتابی ضایعاتی

عرضه عمده کشمش آفتابی ضایعاتی

عرضه کننده کشمش سبز آفتابی ضایعاتی معمولاً این محصول را به صورت کیلویی به تمام فروشگاه های کشور عرضه می کند. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید، با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید به اندازه دلخواه خود خرید کنید. باید بدانید که کشمش آفتابی با استفاده از دستگاه های صنعتی بسیار بزرگ و رعایت اصول بهداشتی تولید می گردد، و شما از بابت بهداشتی بودن این محصول خیالتان راحت باشد. پس از تولید آن را در بسته بندی های مختلف قرار می‌دهند تا هر کس با توجه به نیاز خود بتواند کشمش ها را خریداری کند.

در این نوع بسته بندی ها اندازه و قیمت محصول بر روی آن ثبت می شود همچنین عرضه کننده آن را با احتیاط کامل حمل می کند، تا در هنگام حمل و نقل، محصول دچار مشکل نگردد. در هنگام خرید حتما به تاریخ مصرف و انقضای محصول توجه داشته باشید زیرا ممکن است افراد سودجو نمونه های نامرغوب را به شما عرضه نکنند پس حتما در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

 

  • تبلیغات: 
    1. عرضه عمده کشمش گوشتی به صورت مستقیم
    2. مرکز فروش کشمش تیزآبی پلویی
    3. خرید عمده زرشک
    4. خواص و فواید کشمش مویز مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما