خرید کشمش درجه ۳ فله ای ارزان

خرید کشمش درجه ۳ فله ای ارزان توسط کارخانه های شیرینی پزی و هم چنین تولید شکلات انجام می شود که به دلیل ارزان بودن این کشمش موجب شده است که اقبال عموم به این کشمش باشد.

خرید این محصول می بایست از طریق کارخانه های فرآوری کشمش انجام شود تا خریداران بتوانند، محصولی با کیفیت و بهداشتی را با قیمتی ارزان و به صرفه تهیه نمایند.

خرید کشمش درجه ۳ فله ای ارزان

معرفی انواع کشمش ضایعاتی

معرفی انواع کشمش ضایعاتی کشمش ضایعاتی در واقع همان کشمش درجه ۳ می باشد که از انگور به دست می آید و بر اثر خشک نمودن انگور به شیوه های سنتی تولید می شود، پس از تولید کشمش از انگور با توجه به کیفیت دسته بندی و سورت می شوند و سپس در مرحله آخر کشمش درجه ۳ باقی می ماند که در کیسه هایی بسته بندی شده و به بازار مصرف عرضه می شوند.

کشمش درجه ۳ با توجه به نوع انگوری که از آن به دست می آید دارای انواع متفاوتی می باشد، در واقعیت این کشمش نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد ولی به دلیل این که دارای ظاهری مناسب نمی باشد بیشتر در صنایع شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کشمش ضایعاتی دارای ۴ نوع می باشد که به شیوه های مختلف خشک شده و به بازار مصرف عرضه می شوند.

  1. کشمش آفتابی:این کشمش را به صورت مستقیم از طریق پهن کردن انگور بر روی سطح زمین و بدون افزودن مواد شیمیایی و زیر نور آفتاب خشک می کنند و بعد از چند روز جمع آوری می کنند.
  2. کشمش سبز قلمی: که برای تولید این محصول در ابتدا انگور را جمع آوری و درون تیزاب فرو می کنند و سپس بر روی سطح امر پهن می کنند و یا از سیم های مفتول آویزان نی کنند تا خشک شود، این کشمش دارای رنگی سبز می باشد.
  3. کشمش زرد یا دودی: که مانند کشمش سبز قلمی تولید نی شود ولی با این تفاوت که برای تولید آن گوگرد را در مکانی که کشمش ها قرار است خشک شوند آتش می زنند تا در مجاورت دود گوگرد خشک شود.
  4. مویز: برای تولید این کشمش از گونه رزقی انگر استفاده می شود و در محلی تمیز و بدون آلودگی پهن نی کنند تا خشک شده و سپس جمع آوری می کنند.

بازار فروش کشمش درجه ۳ فله ای

بازار فروش کشمش درجه ۳ فله ای بازار فروش کشمش درجه ۳ قله ای به دلیل کیفیت بسیار مناسب آن و هم چنین در عین حال قیمت ارزان و به صرفه این کشمش بسیار پر طرفدار است، و حتی بسیاری از کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق و سوریه را نیز به خود جلب نموده، و بیشتر صنایع تبدیلی به این بازار تمایل نشان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما