صادرکنندگان کشمش زرد طلایی درجه یک

کشمش زرد طلایی درجه یک، نوعی خشکبار است که بیشتر در خراسان رضوی و کاشمر تولید می شود. این محصول از انگور تولید می شود. نوعی گرد و روغن مخصوص خشک کردن انگور را در آب مخلوط کرده و انگور را درآن به خوبی شستشو داده و بر روی سیم می گذارند تا خشک شود. پس از چند روز و خشک شدن انگور آن را در جعبه های مخصوص به فروش می رسانند.

صادرکنندگان کشمش زرد طلایی درجه یک

نکته مهم در تولید کشمش زرد

نکته مهم در تولید کشمش زرد نکته مهم در تولید کشمش زرد خرید گرد و روغن مناسب و با کیفیت است. اگر گرد و روغنی که شما خریداری می کنید بی کیفیت باشد انگور به راحتی خشک نمی شود. کشمش زرد تنها در فصل تابستان تولید می شود. هرچه انگوری که می خواهید از آن کشمش درست کنید با کیفیت تر باشد کشمش شما هم با کیفیت تر و زیلا تر می شود.

پس از خشک شدن انگور ها سم گوگرد را آتش می دهند تا دود کند و می گذارند تا کشمش ها دود بخورند. این کار باعث می شود انگور ها رنگ طلایی زیبایی به خود بگیرند و قیمت آنها بالاتر برود. همچنین کشمش زرد خواص بسیاری برای بدن دارد برای مثال بسیار انرژی زا بوده و مخلوط کردن آن با گردو بسیار خوشمزه می شود و همچنین می تواند مغز را تقویت کند و قدرت یادگیری را دو برابر کند بنابراین برای کودکان در حال رشد بسیار مناسب است.

از دیگر خواص کشمش ها می توان گفت که برای درمان کم خونی بسیار مناسب است و سرشار از آهن و ویتامین های مختلف می باشد که برای بدن مفید است. امروزه در کاشمر افراد زیادی هستند که به این گونه کشمش درست می کنند و به بازار عرضه می کنند تا همه بتوانند از این محصول استفاده کنند.

قیمت عمده کشمش زرد طلایی درجه یک

قیمت عمده کشمش زرد طلایی درجه یک خرید این محصول ار بازار های خشکبار فروشی موجود در سراسر کشور امکان پذیر است شما می توانید این محصول را از مراکز خرید سراسر کشور خریداری کنید. قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و نیاز به صرف هزینه زیادی نمی باشد. اگر به این محصول به مقدار زیاد نیاز دارید می توانید به صورت عمده خرید کنید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

عرضه کشمش امروزه بسیار افزایش یافته است زیرا افراد زیادی این محصول را خریداری و از آن استفاده می کنند بنابراین تولید این محصول به دو برابر رسیده است. کشمش ضایعاتی نسبت به کشمش های دیگر قیمت مناسب و ارزان تری دارد اما آنها هم مانند کشمش های دیگر. با کیفیت هستند بنابراین می توانید آن را برای مصرف روزانه خود خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما