فروشنده کشمش ضایعاتی درجه ۳

یکی از نمونه های کشمش که در بازار عرضه می شود، کشمش ضایعاتی درجه ۳است. از این محصول به فراوانی در صنایع مواد غذایی برای تولید شیره، الکل، مغز کلوچه و … استفاده می شود، به همین دلیل در بازار، عرضه کنندگانی وجود دارند که فقط عرضه کشمش صادراتی را انجام می دهند، افرادی که قصد خرید آن‌ را دارند با مراجعه به آن ها، می توانند به صورت کلی و جزئی این محصول را سفارش دهند و با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند.

فروشنده کشمش ضایعاتی درجه ۳

مهم ترین مشخصه کشمش اعلا

مهم ترین مشخصه کشمش اعلا

کشمش را با توجه به نوع انگور، و روشی که کشمش را تهیه می کنند، به انواع مختلفی نام گذاری و درجه بندی می کنند. در بین‌ انواع کشمش، نوعی که به وسیله آفتاب، طوری تهیه و تولید شده است که مرغوبیت خود را حفظ کرده و به آن کشمش آفتابی می گویند و به عنوان یک کشمش اعلا و درجه یک به فروش می رسانند. این نوع کشمش مشخصات خاصی داردکه، بسیار مهم هستند که باید در هنگام خرید و تشخیص کشمش اعلا آن را در نظر گرفت که عبارتند از:

  • از نظر شکل ظاهری دارای رنگ زرد و یا قهوه‌ی روشن و درخشان هستند.
  • از نظر اندازه کاملا یک دست و هم اندازه هستند.
  • هیچ گونه زدگی،‌ پوسیدگی، خراب شدگی، خشکی و…‌ندارند و دارای نرمی و طراوت بالایی هستند که نشان دهنده آن است که، این کشمش تازه تولید شده و یک‌ کشمش کهنه و در انبار مانده نیست.
  • برای فرآوری آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است و کاملا ارگانیک تولید شده است.
  • دانه ها طوری خشک شده اند که هیچ کدام از دانه ها به یکدیگر نچسبیده اند و به راحتی می توان آن ها را در آجیل و… استفاده کرد.
  • این نوع کشمش بدون هسته، چوب و سایر ضایعات هست و یک نوع کشمش تمیز شده محسوب می شود.

استفاده از کشمش اعلا با مشخصات ذکر شده علاوه بر اینکه از آن می توان از آن در طبخ غذا و… استفاده کرد، یک میان وعده خوب برای افرادی است که دچار افت قند، فشار و سرگیجه می شوند نیز هست.

شرکت توزیع کشمش ضایعاتی درجه ۳

شرکت توزیع کشمش ضایعاتی درجه ۳

از آنجایی که استفاده از کشمش ضایعاتی درجه ۳، در صنایع غذایی و دارویی خیلی رایج است و تقریبا تمامی تولیدکنندگان کشمش، این‌ نوع کشمش را که حاصل دسته بندی و پاکسازی انواع کشمش است تولید می کنند، افرادی در بازار خریدوفروش این محصول وجود دارند که به طور اختصاصی، آن را از تولیدکنندگان کشمش خریداری می کنند و به عنوان یک شرکت توزیع کننده‌، آن را در دسترس مشتریان می گذارند، برای خرید نیز می توان به آن ها مراجعه کرد و به میزان دلخواه این محصول را با قیمتی ارزان سفارش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما