فروش مستقیم کشمش زرد طلایی درجه یک

کشمش یکی از فراوری های انگور می باشد که به دلیل خاصیت بی نظیر خود با خشک کردن آن این املاح و مواد مقوی به صورت طولانی مدت در آن حفظ شده و حتی باعث بیشتر شدن آن می شود، از این رو کارشناسان تغذیه به مصرف کشمش زرد طلایی درجه یک، توصیه اکید کرده اند. پس با توجه به مصرف بالای آن تولید و توزیع کنندگان درصدد پاسخ به این نیاز بازار به صورت فروش مستقیم هستند.

فروش مستقیم کشمش زرد طلایی درجه یک

ویتامین موجود در کشمش زرد

ویتامین موجود در کشمش زرد کشمش اعلاء پلویی به دلیل انرژی بالا همواره برای افرا توصیه می شود تا انرژی مورد نیاز آنها از طریق تغذیه سالم تامین گردد ، در ادامه به برخی فواید کشمش برای بدن و به ویتامینهای موجود در آن می پردازیم:

  • آمینو اسید موجود در کشمش یک فاکتور مهم در ترمیم پوست آسیب دیده است وبرای افرادی که دچار خراش پوستی و التهابات در اثر ضربات مکرر می شود ، توصیه میگردد در رژیم غذایی خود این ماده مغذی را بگنجانند.
  • فیبر بالای کشمش زرد باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش از جمله روده و معده می شود و برای بیماران مبتلا به اختلال هضم و یبوست که بیشتر برای ورزشکارانی که آب بدن خود را از دست می دهند اتفاق می افتد، گزینه ی مناسبی می باشد.
  • کشمش سرشار از ویتامین Cمی باشد که یک ویتامین مهم و حیاتی در بدن است که کمبود آک باعث نقص ایمنی، پوست کدر، ضعف چشم و بسیاری از بیماری های دیگر می شود.
  • کشمش زرد دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان که مانع آسیب رساندن به سلول‌های بدن،می‌شود ودرنتیجه موجب جوانسازی آن میگردد.یکی دیگراز فواید آنتی اکسیدان ،تقویت سبستم ایمنی بدن است که یکی از ضرورت ها برای تقویت بدن افراد است.
  • کشمش ارزان چون حاوی ویتامین B6 است، به عنوان سیر کننده ودر عین حال انرژی بالا شناخته می شود و برای افرادی که تناسب اندام برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، گزینه مناسبی می باشد.

تامین عمده کشمش زرد طلایی درجه یک

تامین عمده کشمش زرد طلایی درجه یک این مرکز یکی از مهم ترین مرکز تامین عمده کشمش زرد طلایی درجه یک در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر تامین وفروش مواد غذایی بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان می شود. پس این مرکز با نظر به این نکته سعی در ارائه محصولات غذایی بهداشتی، از جمله کشمش با کیفیت عالی وبی نظیر از هر لحاظ می باشد.

این بازرگانی با هدف توزیع محصولات خود سعی دارد قیمت کشمش را با توجه با حذف واسطه ها و دلالان بازار بسیار مقرون به صرفه و در نهایت جلب مشتری قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما