قیمت باورنکردنی کشمش زرد ممتاز کاشمر

کشمش زرد ممتاز کاشمر در منطقه خراسان کاشمر تولید می شود. این کشمش یکی از محصولات صادراتی می باشد که ظاهری کشیده و دراز و قدی حدودا بین دو تا سه سانتی متر دارد. کشمش زرد ممتاز کاشمر همان کشمش سبز می باشد که علاوه بر مایع تیزاب به آن دود گوگرد زده می شود. قیمت باور نکردنی کشمش زرد ممتاز کاشمر به وضعیت موجودی انبار، موقعیت فصلی، محل تولید، نرخ ارز و نوع بسته بندی آن بستگی دارد.

قیمت باورنکردنی کشمش زرد ممتاز کاشمر

مفیدترین نوع کشمش زرد دودی

مفیدترین نوع کشمش زرد دودی کشمش نوعی میوه خشک و مغذی می باشد که از انگور تهیه می شود. همان طور که انگور دارای انواع گوناگون می باشد از این رو کشمش نیز دارای تنوع بالا می باشد. کشمش بسیار پر خاصیت می باشد و دارای آهن، پتاسیم، کلسیم، انواع ویتامین ها از جمله ویتامین بی، آنتی اکسیدان و غیره می باشد. انواع مختلف کشمش را برای کاربردهای متفاوت و هم چنین ذائقه افراد می توان استفاده نمود.

کشمش ها بسیار مفید می باشند اما مفید ترین نوع کشمش زرد دودی، کشمش آفتاب خشک و یا کشمش سایه خشک می باشد چون در خشک کردن انگور به این دو روش هیچ ماده شیمیایی و مضر مورد استفاده قرار نمی گیرد و این نوع کشمش به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی خشک و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

کشمش زرد دودی که با مایع تیزاب و دود گوگرد خشک می شود دارای ظاهری زیبا می باشد ولی به دلیل داشتن ترکیبات گوگورد برای سلامتی بدن مضر می باشد. هنگام خرید کشمش زرد باید به چند نکته توجه کنید. کشمش های زرد که دارای سطح براق و روغنی می باشند با دود گوگرد و مایع تیزاب خشک شده و برای بدن مضر می باشند و باید از این نوع کشمش خریداری نکنید. خرید کشمش زرد را بهتر است از مراکز معتبر و هم چنین از تولید کنندگان خانگی تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

مرکز پخش کشمش زرد ممتاز کاشمر

مرکز پخش کشمش زرد ممتاز کاشمر ایران یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا می باشد که رتبه سوم را در تولید دارد. کشمش در کشورمان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین کشمش هایی که برای صادرات از آن استفاده می کنند و مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارد کشمش زرد صادراتی می باشد‌. از مهم ترین تولید کنندگان این نوع کشمش کشورهای آمریکا و ازبکستان می باشند.

کشمش زرد صادراتی باید کاملا زرد رنگ باشد، بهتر است از نوع بی دانه باشد، یک دست باشد، بلند و کشیده باشد، دارای بسته بندی مناسب باشد، کیفیت بالایی داشته باشد و هم چنین قیمت مناسبی نیز باید داشته باشد تا کشورهای دیگر ترغیب به خرید این محصول از کشورمان ایران شوند تا برای کشور ارز آوری داشته باشد.

کشمش مرغوب و صادراتی بیشتر در شهرهای بناب، ملکان، مراغه در استان آذربایجان شرقی، ملایر همدان و کاشمر خراسان تولید می شود. برای تولید کشمش زرد صادراتی باید کشمش های مرغوب را انتخاب و هم چنین باید خشک کردن آن ها در سایه و یا زیر نور خورشید و بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند دود گوگرد و مایع تیزاب انجام شود تا نظر مشتریان را به خود جلب کند. مرکز پخش کشمش زرد ممتاز کاشمر سعی می کند تا مرغوب ترین و با کیفیت ترین کشمش را در اختیار خریداران قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما