مرکز صادرات کشمش زرد قلمی عمده

کشمش زرد نمونه ای از محصولات صادراتی کشور به حساب می آید که در اکثر نقاط جهان مصرف می شود. این نوع کشمش از بهترین و معروف ترین میوه انگور به دست می آید. در کشور ما دو نوع کشمش زرد قلمی و کشمش پلویی موجود است. کشمش یکی از پرطرفدار ترین خشکبارها می باشد که علاوه بر مصرف خوراکی در تهیه انواع غذاها، کیک ها و شیرینی ها استفاده می شود و به عنوان جایگزین قند همراه چای مصرف می شود. در مرکز صادرات کشمش زرد قلمی عمده این محصول با کیفیت خوب در حجم بالا و عمده صادر می شود.

مرکز صادرات کشمش زرد قلمی عمده

شناخت انواع کشمش زرد تازه

شناخت انواع کشمش زرد تازه بهتر است بدانید انگور خشک شده را کشمش می نامند که بسیار پر طرفدار و محبوب است. همان گونه که انگور انواع و اقسام مختلف دارد این تفاوت در کشمش هم یافت می شود. از جمله این کشمش ها می توان به آفتاب خشک، سایه خشک، تیزابی و انگوری اشاره کرد. بعضی از این کشمش ها به صورت آجیل و بعضی در پلوها مانند عدس پلو استفاده می شود.

برای تبدیل انگور به کشمش روش های مختلفی چون سنتی و صنعتی وجود دارد. بهترین و مفید ترین این خوراکی، انگوری است که به جای مواد شیمیایی و گوگرد، در هوای آزاد و در معرض نور خورشید به صورت ارگانیک خشک شود.

کشمش زرد به دو قسمت زرد قلمی و کشمش زرد پلویی تقسیم می شود که نمونه زرد قلمی از تولیدات استان خراسان رضوی شهرستان کاشمر می باشد ولی کشمش زرد پلویی در مناطق زیاد کشور تولید می شود که از جمله این شهرها ملایر، بناب و ملکان است که انگور ها پس از آغشته شدن به مایع تیزابی جهت خشک شدن سریع دود گوگرد به آن می زنند که بسیار پر طرفدار است.

بازار فروش کشمش زرد قلمی عمده

بازار فروش کشمش زرد قلمی عمده همان طور که گفته شد کشمش زرد قلمی که به آن کشمش پیکامی هم گفته می شود در شهرکاشمر و خلیل آباد به صورت گسترده تولید می شود که از مناطق اصلی تولید کننده کشمش در ایران به حساب می آیند. کشمش زرد به دو صورت بسته بندی و فله ای در بازار به فروش می رسد.

کشمش زرد قلمی یکی از ارقام صادراتی ایران می باشد که این محصول در بازارهای خارجی خواهان زیادی دارد تولید کنندگان این خشکبار علاوه بر تامین بازار داخلی هر سالانه حجم بسیارزیادی از این محصول به کشورهای اروپایی و همسایه صادر می کنند.

بازار فروش کشمش زرد قلمی با فروش بسیار خوبی روبه رو شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از دلایل فروش خوب این محصول قیمت مناسب و کیفیت خوب آن است زیرا این قیمت گذاری برای مشتریان بسیار اهمیت دارد.

برای خرید کشمش زرد ارزان به مجموعه سایت آراد مراجعه کنید و این خوراکی با ارزش را در هر حجم و سلیقه ای که نیاز دارید در کمترین زمان و کیفیت خوب تهیه و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما